תקופת ההיריון היא תקופה ייחודית בחיי האישה. חיים חדשים נוצרים בה, וכדי לאפשר זאת מתחוללים שינויים רבים בגופה ונפשה. השינויים מורגשים, מפתיעים והשפעתם נוגעת ברובד הפיזי, הרגשי, המנטלי.
תרגול נכון יכול להקל על תופעות שאופייניות לתקופה זו, לעודד את החיבור לתחושות הגוף, ולחזק את תחושת המסוגלות. דווקא אז זהו זמן מצוין לתרגל יוגה וג'ירוקינסיס , לחקור את הגוף והנפש, לצמוח ולפתח מיומנויות חדשות כדי להתמודד עם האתגרים של ההיריון, הלידה והאימהות.
 הדס פרי:  יוגה להריון 
מורה מוסמכת ליוגה, מלווה נשים בתקופת ההיריון ואחרי לידה. מלמדת שיעורים קבוצתיים ופרטיים, מלווה בתהליכי חיים בשדה הלידה (מפגשי הכנה ללידה, עיבוד חווית לידה ועוד), מכשירה מורות יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה, מעבירה סדנאות לנשים, והשתלמויות לנשות מקצוע ולמורים ליוגה.
בוגרת בית הספר לויניאסה יוגה של אובי ליפשיץ, הוראת יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה בבית הספר למאמנים בווינגייט, יוגה תרפיה בגישת BMC, ולימודי תרפיה מוכוונת לידה BOT. אמא לאדם וגוני, בת זוג לאור ונמצאת בתהליך מתמיד של למידה והתפתחות מתוך המפגשים עם נשים, מורים, משפחה, והחיים.
 

תמר שטיין קסמן, ג'ירוקינסיס להריון
מאמנת ומסמיכת מורים בג'ירוקינסיס וג'ירוטוניק, BA בהוראת מחול מסמינר הקיבוצים, מתמחה בעבודה שיקומית של ריפוי בשיטת ג'ירוטוניק רכבות אנטומיה , בעלים של סטודיו 8, אמא לגילי ובן, ובהריון שלישי…
ג'יירוקינסיס וג'ירוטוניק (עם ובלי מכשירים) הן שיטות אימון שהולמת את הגוף הנשי בתקופת ההיריון בתנועה עגולה, רכה ונעימה.
זהו תרגול בטוח בריא ומדהים לזמן ההיריון, לך ולעובר.
לצפייה בסרטון של תמר מסבירה ומדגימה על ג'ירו להריון:

FacebookTwitterGoogle+Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *