1A4A8995סדנת חיזוק ושיקום לנשים אחרי לידה- 
כי כשאמא מרוצה, כל המשפחה מרוויחה!   
איך לחזור לגזרה בצורה שפויה וטובה שתחזיק לטווח ארוך?
איך לתרגל בבית סביב התינוקות ויחד איתם?
לפני שאת חוזרת לפעילות גופנית אחרי הלידה, חשוב להכין את הגוף, שרירי הבטן, ובמיוחד רצפת האגן.
המרכז שנחלש ורצפת האגן זקוקים לחיזוק ולשיקום וזה הזמן לדאוג לעצמך.
בסדנה נלמד : כלים פרקטיים ופשוטים לחיזוק ושיקום של שרירי הליבה ורצפת האגן.
כלים פשוטים לתרגול ביתי לחיזוק שרירי הליבה העמוקים על ידי החלק השיקומי משיטת הג'ירוטוניק
תמר שטיין קסמן, בעלים של סטודיו 8, מאמנת ומסמיכת מורים בשיטת ג'ירוטוניק וג'ירוקינסיס, מעבירה סדנה ייחודית, שתתן לך כלים שימושיים כיצד לחזור לגזרה אחרי הלידה,בצורה בטוחה, אפקטיבית ונכונה.
הסדנה מבוססת על הידע השיקומי של מערכת התנועה בג'ירוטוניק, כלי מדהים לשיקום כאבי גב, פציעות כגון פריצות דיסק, ליקויי יציבה ולשיקום אחרי לידה. ושמה דגש על חיזוק רצפת האגן ושרירי הליבה והבטן. נלמד תרגילים משיטת ג'ירוקינסיס להצרת הבטן והאגן, פתיחת בית החזה וחיזוק חגורת הכתפיים, ונתרגל נשימה עם תנועה זורמת.
תקבלו שיעורי בית כתובים לתרגול ביתי 
הסדנה מתאימה גם לנשים בהריון , ולכל למי שרוצה להתחבר למרכז ולגוף שלה מחדש.

בואו להיפגש לחלוק, לשתף, לעכל, לפרוק ולהתגלגל מצחוק עם אימהות נוספות.

ניפגש ב17.1 בסטודיו 8 , יהודה המכבי 47 א'

13:00-15:00

###תינוקות מוזמנים ###

עלות 200 ש"ח בהרשמה מוקדמת עד ה10.1 ואחר כך 250 ש"ח

להרשמה כאן

FacebookTwitterGoogle+Share

1 Comments

  1. Pingback: חזרה לגזרה אחרי הלידה. איך תעשי את זה שפוי? - סטודיו 8 לג׳ירוטוניק, גירוקינסיס ופילאטיס. | סטודיו 8 לג׳ירוטוניק, גירוקינסיס ופילאטיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *