בתקופת ההריון חשוב מאוד לשמור על פעילות גופנית סדירה, שמסייעת באיזון השינויים, מונעת עלייה מוגזמת במשקל ומקלה על כאבי הגב.
תמר שטיין-קסמן מדגימה, במדריך וידאו, את שיטת הג'יירוקינסיס, שיטה ייחודית המותאמת במיוחד לנשים בהריוןהשיטה עוזרת לשמור על הכושר והמשקל בתקופת ההיריון מחד, ומלמדת חיבור גוף-נפש ומודעות, ממקום של רכות, שחרור והקשבה לגוף, על ידי איזון בין כוח לגמישות מאידך.תרגול ג'יירוקינסיס בחודשי ההריון יכול לספק לאישה אמצעי יעל להכיר את גופה ולהיות קשובה למסרים שהוא שולח לה, באופן רך ומלא עוצמה בו זמנית.
Gyrokinesis for pregnant ladies read article @ Ynet

FacebookTwitterGoogle+Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *