וקח לנו 40 שבועות לייצר תינוק שלם בגוף שלנו, והדרך חזרה לגוף חסון כמו לפני ההיריון לוקח לפחות אותו זמן. ג'ירוטוניק היא שיטת אימון מעולה לזמן ההריון ולאימון אחרי לידה, עוזרת לתמיכה שרירית של הבטן העמוקה ופתיחה של המקומות החסומים בגוף.

התרגול עגול, רך ועוצמתי כאחד ומאפשר לגוף לשאת את השינויים של התקופה הזו בקלות ובחן.

אנו מציעים שיעורי ג'ירוטוניק וג'ירוקינסיס פרטיים וקבוצתיים לנשים בהריון ואחרי לידה לחיזוק הגוף ורצפת האגן.

לכתבה של תמר על אימון אחרי לידה 

בסטודיו 8 שיעורים קבוצתיים לנשים אחרי לידה עם התינוקות, בהן תוכלו ללמוד כיצד 
לכבד את המצב העדין של הגוף אחרי הלידה, ולתמוך בו לתהליך שיקום וחיזוק נכון ובריא.  לפניכם כתבה של תמר שטיין קסמן מYNET ובה מדריך מצולם לאימון בטוח ובריא לאחר הלידה עם התינוקות לקריאת הכתבה 

צפו בסרטון של תמר מלמדת אימון לאחרי לידה עם העגלה 

FacebookTwitterGoogle+Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *