ג’ירוקינסיס לנשים בהריון

ג'ירוטוניק תל אביב | צפו: שיטת אימון שעוזרת להקל על כאבי גב בהריון
תקופת ההיריון היא תקופה ייחודית בחיי האישה. חיים חדשים נוצרים בה, וכדי לאפשר זאת מתחוללים שינויים רבים בגופה ונפשה. השינויים מורגשים, מפתיעים והשפעתם נוגעת ברובד הפיזי, הרגשי, המנטלי.
תרגול נכון יכול להקל על תופעות שאופייניות לתקופה זו, לעודד את החיבור לתחושות הגוף, ולחזק את תחושת המסוגלות. דווקא אז זהו זמן מצוין לתרגל יוגה וג’ירוקינסיס , לחקור את הגוף והנפש, לצמוח ולפתח מיומנויות חדשות כדי להתמודד עם האתגרים של ההיריון, הלידה והאימהות.

תמר שטיין קסמן, ג’ירוקינסיס להריון
מאמנת ומסמיכת מורים בג’ירוקינסיס וג’ירוטוניק, BA בהוראת מחול מסמינר הקיבוצים, מתמחה בעבודה שיקומית של ריפוי בשיטת ג’ירוטוניק רכבות אנטומיה , בעלים של סטודיו 8, אמא לשלושה.
ג’יירוקינסיס וג’ירוטוניק (עם ובלי מכשירים) הן שיטות אימון שהולמת את הגוף הנשי בתקופת ההיריון בתנועה עגולה, רכה ונעימה.
זהו תרגול בטוח בריא ומדהים לזמן ההיריון, לך ולעובר.
לצפייה בסרטון של תמר מסבירה ומדגימה על ג’ירו להריון:

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *