שיעור בשחרור – כיצד לשחרר את חגורת הכתפיים

ג'ירוטוניק תל אביב | שיעור בשחרור - כיצד לשחרר את חגורת הכתפיים
צפו בסרטון הדרכה – תרגילים לבית לשחרור הכתפיים ולתיקון היציבה

 רוב הזמן אתם מרגישים את המתח בגוף שלכם בכתפיים – זו היציבה הנפוצה של קיפוזיס, המתאפיינת בכתפיים שמוטות ומסובבות פנימה, סנטר זקור מעלה ועורף קצר, עם חזה סגור. סדרת תרגילים לשחרור של חגורת הכתפיים שהם פשוטים לביצוע, מתאימים למתחילים, ולקוחים משיטת ג’ירוקינסיס וג’ירוטוניק, תעזור לכם לצאת מהמצב הזה/
 בכל מה שקשור באימון גופני, התפיסה הקלאסית והישנה היא לעבוד על חיזוק, כוח, חיטוב וכיווץ של השרירים. האמביציה מטריפה אותנו לעשות כמה שיותר, ואחר כך להרגיש את בכאב בשרירים המכווצים.

המשפט “no pain no gain” שייך לשנות ה -80 ולג’יין פונדה, ולא לעכשיו. כבר לא צריך לסבול כדי להגיע לתוצאות. בימים אלו, ההבנה העמוקה של הגוף דרך שיטות כמו ג’ירוטוניקוג’ירוקינסיס מבינות את הערך הרב של השחרור והחופש התנועתי.העיקרון המרכזי שלהן הוא שבשחרור טמון כוח רב יותר, כיוון שהוא מאפשר גיוס אפקטיבי של הגוף ומאפשר להגיע לעומק שרירי הליבה.

“כשאנחנו מעניקים לעצמנו את ההזדמנות לשחרר מכל המתח, היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו יכולה להתחיל לעבוד… ” Naht Hanh

לכתבה המלאה בynet 

Share

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *